بانک اطلاعاتی پاچنار

بانک اطلاعاتی پاچنار : www.pachenar.ir

 اگه یه بار دنبال یه هاست برای آپلود سایتتون میگردید یا سایتی برای چت کردن یا فضایی برای آپلود فایل یا سایتی برای ارسال ایمیل یا سایت اجتماعی مثل فرندفا ،‌فیس بوک یا سایت آموزشی و خیلی از موارد دیگه می گردید از این سایت استفاده کنید این بانک اطلاعاتی به معرفی سایت هایی با موضوعات متنوع می پردازد.

توی خوراک خوان یا همان rss feeds سایت ما عضو شوید تا از مطالب جدید سایت بدون بازدید از سایت مطلع شوید. آدرس خوراک خوان سایت : http://pachenar.ir/rss.php

اگر طریقه ی استفاده از خوراک خوان را نمی دانید به این آدرس بروید: http://pachenar.ir/about.php

این سایت رو به دوستانتون معرفی کنید.

عدم سازگاری برنامه ی رایت با یونیکد

سلنا گمز

سلام من اسم فایل ها و پوشه های خودم رو با فونت فارسی گذاشتم برای همین وقتی با برنامه ی nero فایل و پوشه هام رو رایت میکنم بعد از اینکه رایت شد می بینم اسم فایل ها و پوشه ها نوشته های عجیب و غریب و بهم ریخته میشه. و دیگه فارسی نیست. چیکار کنم؟

متشکرم.


پاسخ:

علتش اینه که اون برنامه ای که شما باهاش فایل ها و پوشه هاتون رو رایت میکنید با یونیکد سازگار نیست. برای این کار می تونید از برنامه ی مثلاً True Burner استفاده کنید که از یونیکد پشتیبانی میکنه من قبلا از این برنامه استفاده کردم . و مشکلی نداشته . این برنامه رایگان هست. و می تونید اینجا دانلود کنید.

برنامه ی pot player

سلام امروز میخوام یه برنامه ای رو بهتون معرفی کنم که شاید مشکل خیلی از افراد رو بتونه حل کنه. من خودم قبلاً از برنامه ی qum player برای اجرای فرمت های صوتی و تصویری استفاده میکردم و مشکلاتی که داشت این بود که برخی فایل ها رو که اجرا می کردم صدا یا تصویر نداشت. و زیاد اخطار میداد. ولی این برنامه این مشکلات رو نداره و اکثر فرمت های صوتی و تصویری رو پشتیبانی می کنه. و رایگان هم هست.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.