آنتی ویروس ایرانی شید

گفتم امروز بیام و یه آنتی ویروس ایرانی رو بهتون معرفی کنم ، اولین آنتی ویروس ایرانی اسمش ایمن بود که چند سال پیش توسط شرکت مهران رایانه تولید شد. چند وقت پیش هم یه آنتی ویروس ایرانی به نام Maftoox AntiVirus v2.2.1 رو از سایت آسان دانلود ، که  البته رایگان هم هست رو دانلود کردم و برای اجراش نیاز به دات نت فرم ورک چهار داره . 

و اما آنتی ویروس شید: این آنتی ویروس رو یه ایرانی طراحی کرده ، به این صورت که موتور دو تا آنتی ویروس معروف avira و nod32 رو یکی کرده و این آنتی ویروس رو ساخته، سرعت این آنتی ویروس در اسکن خیلی بالاست ، من کامپیوترم رو با این همه اطلاعاتی که داشت طی 3 دقیقه و چند ثانیه اسکن کرد. هر وقت هم که به اینترنت وصل میشم سریع آپدیت میشه. شما می تونید این آنتی ویروس رو از سایتش دانلود بکنید و تا 30 روز می تونید به طور رایگان ازش استفاده کنید ولی برای استفاده در یک سال باید 6500 و برای دو سال 10500 تومن پرداخت کنید ، تا به شما یک نام کاربری و رمز عبور داده بشه . این را هم بگم که شما از این نام کاربری و رمز عبور فقط می تونی روی سیستم خودت استفاده کنی. به نظرم که ارزشش رو داره این آنتی ویروس رو بخری ، چون آنتی ویروس های خارجی رو هر به چند روزی باید یه key جدید یا نام کاربری و پسورد جدید براش پیدا کنی. ولی این رو حداقل تا یکسال خیالت راحته .

وقتی که خواستید نام کاربری و رمز عبورتون رو که خریدید رو ثبت کنید این نام کاربری رو هم به عنوان معرّف وارد کنید.  AV11A13960

دانلود آنتی ویروس شید

مشخص کردن ایمیل های خوانده شده

مجید

سلام من جیمیلم رو جدیداً با اوت لوک چک می کنم ولی یه مشکلی برام پیش امده اینکه وقتی برای اوت لوک تنظیمش کردم و اوت لوک رو اجرا کردم تقریبا 600 تا ایمیل رو دریافت کردم که قبلا توی خود سایت گوگل این ایمیل ها رو خونده بودم و وقتی به پوشه ی inbox نگاه می کنم می بینم که نوشته مثلاً 600 ، که نشون میده من 600 ایمیل رو نخوندم . چطوری می تونم کاری کنم که نشون بده من این ایمیل ها رو خوندم ؟ چون تعداش زیاده و من نمی تونم تک تک همه رو چک کنم.


جواب 

برو توی پوشه ی inbox و با انتخاب کلید های ctrl و A همه ی ایمیل ها رو انتخاب کن . و روی یکی از ایمیل ها راست کلیک کن و گزینه ی Mark as Read رو انتخاب کن و برای اینکه نشون بده شما این ایمیل ها رو نخوندی می تونی روی گزینه ی Mark as Unread کلیک کنی.

پیغام گیر GLX 2690

من امروز خیلی تنظیمات این گوشی رو بررسی کردم که پیغامگیرش رو فعال کنم . و اولش تونستم کاری کنم که فعال بشه و صدایی از خودم ضبط کردم و برای پیغام گیرش گذاشتم یعنی به عنوان پیام اتوماتیک تا از فردی که تماس میگیره بعد از 30 ثانیه بتونه پیامش رو بذاره . ولی مشکل اینجا بود که بعد از تموم شدن صحبت ها تماس گیرنده فقط سه ثانیه وقت داشت که پیامش رو بذاره . البته تماس گیرنده می تونست اون موقع که پیام اتوماتیک گفته میشد هم حرف بزنه و حرف هاش ضبط بشه.

خوب فکر هام رو کردم به این نتیجه رسیدم که اول صدای خودم رو که به عنوان پیام اتوماتیک ضبط کنم بعد یکی از دکمه های گوشی رو مثلاً دکمه ی 2 رو بزنم تا یه بوق بزنه تا صدای بوق ضبط بشه بعد به مدت 1 دقیقه هم هیچی نگفتم و سپس به عمل ضبط کردن خاتمه دادم. و همین صدا رو در بخش فوق العاده و منشی تلفن به عنوان صدای پیغام اتوماتیک قرار دادم وقتی فایل صوتی ساخته میشه باید روی اون راست کلیک کنی و گزینه ی "به عنوان تعیین به عنوان گذاشتن پیام منشی" رو انتخاب کنی. قبلش هم برای اینکه اصلاً این فایل رو انتخاب کنی باید در قسمت از پرونده با کلیک روی دکمه ی آبی رنگ سمت چپ -  گزینه ی ضبط جدید رو انتخاب کنی تا بتونی فایل صوتی رو به عنوان پیام اتوماتیک بسازی.

بعد اگه کسی تماس گرفت بعد از 30 ثانیه پیام اتوماتیک میگه مثلاً: لطفاً پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را بگذارید. بعد صدای بوق و بعد سکوت تا یک دقیقه. 

قبل از اینکه این مطلب رو بنویسم با خودم گفتم شاید این موضوع برای خیلی ها مهم باشه برای همین گفتم بذارم ، امیدوارم به کار یه نفر بیاد.