عدم سازگاری برنامه ی رایت با یونیکد

سلنا گمز

سلام من اسم فایل ها و پوشه های خودم رو با فونت فارسی گذاشتم برای همین وقتی با برنامه ی nero فایل و پوشه هام رو رایت میکنم بعد از اینکه رایت شد می بینم اسم فایل ها و پوشه ها نوشته های عجیب و غریب و بهم ریخته میشه. و دیگه فارسی نیست. چیکار کنم؟

متشکرم.


پاسخ:

علتش اینه که اون برنامه ای که شما باهاش فایل ها و پوشه هاتون رو رایت میکنید با یونیکد سازگار نیست. برای این کار می تونید از برنامه ی مثلاً True Burner استفاده کنید که از یونیکد پشتیبانی میکنه من قبلا از این برنامه استفاده کردم . و مشکلی نداشته . این برنامه رایگان هست. و می تونید اینجا دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

وقتی می خواستم وارد سایت گوگل بشم سایت انگلیسی شد چی کار کنم که فارسی بشه

متوجه منظور شما نمیشم میشه یه کم واضح تر توضیح بدید؟
چه سایتی انگلیسی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد