چت و ایمیل در مبایل بدون نرم افزار

من خودم یه گوشی دارم که نمی تونستم باهاش ایمیل هام رو دریافت کنم چون قسمت چک کردن و ارسال ایمیل نداره برای همین از خدمات پستچی ایرانسل استفاده کردم شما راحت می تونید در سایت ایرانسل ثبت نام کنید و بعد اینجا کلیک کنید و به قسمت خدمات پستچی ایرانسل برید و  راهنمای فعال سازی رو مطالعه کنید تا این خدمات رو فعال کنید. بعد از انتخاب نوع گوشی حتی می تونید ایمیل رو به صورت پیامک دریافت کنید ، این سرویس یه آدرس ایمیل به شما اختصاص میده و حتی به شما این اجازه رو میده که ایمیلوت رو هم اضافه کنید تا اگه کسی برای ایمیل یاهو یا جیمیلتون ایمیلی ارسال کرد به صورت sms یا اگه فایل باشه به صورت  mms براتون ارسال بشه ، خود جیمیل گوگل هم آدرسی رو برای چک کردن جیمیل داره ولی نمی دونم چرا توی گوشی من مشکل داشت شما می تونید به این آدرس برید و امتحان کنید.

http://www.m.gmail.com/

گوشی من از بدشانسی قابلیت پشتیبانی از جاوا رو نداره ،‌ برای همین نتونستم یه نرم افزار برای چت کردن در یاهو روی گوشیم نصب کنم ، برای همین از این آدرس استفاده کردم. که سرعت خوبی هم داره.

http://m.yahoo.com/messenger

وقتی آی دی و پسوردت رو نوشتی و وارد شدی برای اینکه ایمیلت رو چک کنی می تونی روی لینک home در همون صفحه کلیک کنی. و برای چت کردن هم که میشه توی همون صفحه چت کرد. و دیگه نیازی به نرم افزار خاصی برای چت کردن و چک کردن ایمیل نیست.