گوشی ایرانی طاها فون

گوشی ایرانی طاها

گوشی ایرانی طاها : اولین موبایل لمسی ایرانی ،  گوشی‌ای که اروپایی‌ها خواهانش هستند!؟

مشخصات گوشی :

دوربین 5 مگاپیکسل
صفحه ی لمسی
جی پی اس
سیستم عامل ویندوز موبایل 6.5 مایکروسافت

از گیرنده SiRFstar III شرکت سامسونگ برای سیستم GPS استفاده می‌کند.

قیمت : 350 هزارتومن


توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

مشکل با قسمت License کسپراسکای

احمد 

سلام  

نمی دونم چرا هر کاری می کنم نمی تونم در قسمت License کسپراسکای key جدید وارد کنم اصلا پنجره اش نمیاد که بخوام وارد کنم با اینکه اتصالم رو از اینترنت قطع کردم با این حال پنجره ای  که دکمه ی Brows در اونجا هست و key جدید را اونجا انتخاب می کنند نمیاد البته یه بار امد ولی به سختی ، خیلی طول میکشه تا بیاد وقتی هم نمیاد و می خوام کنسل کنم  سیستمم هنگ می کنه.  

ممنون میشم راهنماییم کنید.  

پاسخ در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

مشکل ری استارت شدن رایانه

عللی که باعث میشود سیستم شما ری استارت کند به قرار زیر است:

۱) اول باید کابل قسمت پاور رو در پشت کامپیوتر را چک کنید شل نباشد. اگه می تونید آن را عوض کنید چون داخل آن ممکن است کشاد شده باشد. و یا اینکه یک کاغذ زیر آن قرار داده و وارد کنید. یا ممکن است که پاور ضعیف باشه و برق به سیستم نرسه.

۲) ممکن است فن سی پی یو گیر داشته باشد. باید روی فن رو که یه برچسب هست رو برداری و روغن را داخل سوراخ بریزی  تا فن درست بچرخد.

۳) ممکن است رم سیستم شما مشکل داشته باشد. رم شل شده باشد، یا نیم سوز شده یا کلاً سوخته باشد. اگر چند تا رم داشته باشید همه ی رم ها رو از رایانه جدا کنید و یکی یکی به رایانه خود وصل کنید تا بفهمید مشکل از کدوم رم است و اگر یکی از آنها مشکل داشت جای اون رم رو عوض کنید و آن رم را در یه اسلات دیگه قرار بدید ، این را به این دلیل گفتم که شاید قسمتی که رم  رو قرار دادید یا همان اسلات ممکن است مشکل داشته باشد.

4) مشکل برق خانه .

5) ممکنه فن کار بکنه اما سی پی یو به خاطر انجام کار سنگین داغ کنه. و پردازش مطالب سنگین باشه.

6) و ...

تغییر نام آی دی افراد در یاهومسنجر

مهدی

سلام

چجوری می تونم نام آی دی دوستم رو توی یاهومسنجر تغییر بدم ؟ آیا راهی هست؟


پاسخ

بله ، بله شما برای این کار باید در یاهو مسنجر خود روی id مورد نظر راست کلیک کرده  و گزینه ی Edit contact details را انتخاب کنید و در قسمت Nickname نام دلخواه خود را وارد کنید و دکمه ی Save & Close را کلیک کند. اینطوری فقط می تونید نامش رو توی مسنجر خودتون تغییر بدید.

ترفند ذخیره کردن شکلک های یاهومسنجر

برای اینکه شکلک های یاهو مسنجر رو ذخیره کنید شما نمی تونید روی اونها در پنجره ی IM چت راست کلیک کنید و ذخیره کنید ، باید اول در پنجره ی IM چت شکلک رو ارسال کنید و سپس با ماوس اون شکلک رو بکشید یا در واقع دراگ کنید به داخل یکی از درایو هاتون تا اون شکلک در اون درایو ریخته بشه. شکلک های یاهو مسنجر راه دیگه هم هست اینکه برید توی پوشه ی  Smileys همون جایی که یاهو مسنجر رو نصب کردید مثلا : F:\Program Files\Yahoo!\Messenger\Media\Smileys