مخفی بودن پیام در یاهومسنجر

من دو روز بود که در یاهو مسنجر این مشکل برام پیش امده بود با سایت ترفندستان در میون گذاشتم و مشکلم حل شد.

 اینکه  توی چت وقتی که من چه در حالت آنلاین و چه در حالت آفلاین بودم و کسی برام پیام ارسال می کرد پیامش ارسال نمیشد و منم که برای کسی پیام ارسال می کردم پیامم توی پنجره دیده نمیشد . یاهومسنجرم رو یه بار پاک کردم دوباره نصب کردم  راستی پیام من توی چت برای طرف ارسال میشد فقط توی این پنجره نمی تونستم این پیام رو ببینم . یا پیام طرف رو هم نمی تونستم توی این پنجره ببینم. ولی توی تاسک بار وقتی پنجره ی چت زیر دیگر پنجره ها بود این پیام دیده میشد . آنتی ویروس کسپراسکای نسخه ی فایروال و نود32 نسخه ی فایروال هم نتونستن این ویروس رو از بین ببرند.

راه حل این مشکل در این آدرس هست اونجایی که نوشته شده  راه دیگر.

http://www.tarfandestan.com/1389/09/11/chracters-problem-in-yahoo-messenger.html

رفتم توی ریجیستری یه پوشه ای رو حذف کردم و ری استارت کردم مشکلم حل شد.

به دلیل اینکه سایت ترفندستان باز نمیشه و ف.ی.ل.ت-ر شده این مطلب رو در ادامه ی مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

مشکل خاموش بودن دکمه ی Standby

چرا دکمه ی Standby ویندوز من خاموش است؟

این مشکل وقتی پیش میاد که شما کارت گرافیک رو نصب نکرده باشید.

برای حل این مشکل کارت گرافیک و همچین دیگر کارت ها رو نصب کنید.


اخطار برای فایل های فشرده ی winrar

یه نفر بهم پیام داد و گفت که فایل فشرده ای با فرمت وینرار داره که توش عکس هست این فایل رو از حالت فشرده خارج کرده و وقتی روی عکس کلیک می کنه تا عکس رو ببینه پیغام زیر رو بهش میده ولی با این حال بازم می تونه عکس رو ببینه ، ولی دلش نمی خواد پیغام زیر براش به نمایش دربیاد.

This page has an unspecified potential security risk.

would you link to continue?

این مشکل وقتی پیش میاد که شما این عکس ها رو داخل درایوی باز کنی که اون درایو شر شده باشه یا در حالت sharing باشه. که شما باید این عکس رو داخل درایوی اجرا کنی که شر نشده باشه یا درواقع به اشتراک گذاشته نشده باشه. شما قبلش اون فایل رو توی یه درایو دیگه از حالت فشرده خارج کن و در همون درایو که در واقع به اشتراک گذاشته نشده امتحان کن.


مشکل بهم ریختگی فرمت فارسی در xp

زیاد براتون پیش امده که مثلا از برنامه ای استفاده کردید که نوشته هاش فارسی بوده ولی بهم ریخته شده مثلا موقعه ای که از برنامه ی دانلود منیجر یا اوت لوک استفاده کردید این اتفاق پیش امده . وقتی  دانلود منیجر رو  فارسی کردید دیدید که به جای فارسی کلمات بهم ریخته ای نوشته شده یا توی برنامه ی outlook وقتی نام یکی از دوستانتون رو اد کردید می بینید که نامش به جای فارسی یه فرمت بهم ریخته ای شده . برای حل این مشکل سی دی ویندوز ایکس پی رو درون سی دی رام خود گذاشته و به کنترل پنل برید و در بخش Regional and language options و در تب Regional options در قسمت your own formats گزینه ی farsi رو انتخاب کنید و در تب Languages هم قبلا باید تیک گزینه ی اول رو زده باشید. و در تب Advanced هم در قسمت programs you want to use گزینه ی farsi رو انتخاب کنید و ok کنید . و سیستم رو ری استارت کنید.

عیب خط سیاه وسط مانیتور LG

یه بار مانیتور من که از نوع سی آر تی LG هست وقتی روشن میشد تقریبا وسطش از بالا به پایین به عرض یکی ، دو سانتی متر سیاه میشد و  وقتی ویندوز کاملا بالا می امد سیاهی از بین می رفت و هر روز که میگذشت این سیاهی بیشتر میشد و طول مدت موندن سیاهی بیشتر میشد. رفتم دادم یه خازن و ترانزیستور توی منبع تغذیه ی مانیتورش که داخل خود مانیتور قرار داره رو عوض کردن و مشکلش حل شد. نامرد 20 هزارتومن هم گرفت . در صورتی که این قطعات قیمت خیلی کمی داره. در حد صد تومن و دویست تومن شایدم کمتر. شنیدم بیشتر مانیتور های ال جی این مشکل رو دارن . آخه مانیتور چند تا از دوستام هم که LG‌ هست همین مشکل رو داشت . مانیتور من از شرکت مادیران هست. مانیتورم فکر کنم دو یا سه سالش باشه.