پاک کردن فایل هایی که پاک نمی شود.

سلام راوندی

چند روز پیش برنامه ی notepad++ رو توی سیستمم پاک کردم و بعد که امدم پوشه ی نصب این برنامه رو هم پاک کنم هر کاری کردم پاک نشد. همه ی فایل های توی پوشه رو تونستم پاک کنم به غیر از یک فایل . چجوری می تونم این فایل رو پاک کنم؟


جواب: اگه یه آنتی ویروس توی سیستم دارید یه آنتی ویروسی مثل شید کافیه روی فایل راست کلیک کنید و گزینه ی Delete Forever رو بزنید فایل پاک میشه.

پیام Dialup Connection

برخی مواقع پیش میاد که همینطوری که دارید با کامپیوتر کار میکنید یه دفعه بدون هیچ دلیلی با پیغام Dialup Connection برخورد میکنید. که از شما میخواد که به اینترنت وصل بشید.

این پیغام در واقع به خاطر وجود برنامه ای هست که شما در سیستم نصب کردید و این برنامه سعی داره که به اینترنت وصل بشه ، ممکنه این برنامه حاوی یک نوع بدافزار باشه . 

برای حل این مشکل در مرورگر اکسپلورر مراحل زیر را انجام دهید:

1) به منوی Tools و سپس Internet Options رفته .

2) تب Connections را کلیک کنید.

3) گزینه ی Never Dial a Connection را کلیک کنید.