سوزش چشم در هنگام کار با کامپیوتر


هر وقت چشماتون در هنگام کار با کامپیوتر سوزش گرفت. اشک مصنوعی استفاده نکنید. حتی برخی پزشک ها میگن آب ولرم بریزید که به نظرم این کارم درست نیست. وقتی چشم ها خیلی گرم میشه خوب نیست از این کارا رو بکنیم. 

من قبلاً این مشکل رو داشتم. بخصوص شب ها چون نور اتاق مناسب نبود.

وقتی برق کشی میکردیم یادمه یه مهتابی کار میذاشتیم که یکی از لامپ هاش سفید بود یکیشم زرد بود.

شما میتوانید از نرم افزار f.lux هم استفاده کنید. وقتی برای شهرتون تنظیمش میکنید مواقعی که هوا تاریک هست خودکار نور نمایشگر شما را تنظیم میکنه.

و دیگر اینکه از نمایشگر crt استفاده نکنید. من خودم از نمایشگر LED استفاده میکنم.

هر به چند دقیقه ای یکبار هم باید پلک بزنیم. 

اگه پزشک هم گفت اشک مصنوعی حتما باید استفاده کنید به نظرم روزی یکبار بیشتر استفاده نکنید. من قبلا زیاد اشک مصنوعی استفاده میکردم  چشمام بیشتر سوزش داشت. وقتی استفاده نکردم چشمام بهتر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد