پاک کردن فایل هایی که پاک نمی شود.

سلام راوندی

چند روز پیش برنامه ی notepad++ رو توی سیستمم پاک کردم و بعد که امدم پوشه ی نصب این برنامه رو هم پاک کنم هر کاری کردم پاک نشد. همه ی فایل های توی پوشه رو تونستم پاک کنم به غیر از یک فایل . چجوری می تونم این فایل رو پاک کنم؟


جواب: اگه یه آنتی ویروس توی سیستم دارید یه آنتی ویروسی مثل شید کافیه روی فایل راست کلیک کنید و گزینه ی Delete Forever رو بزنید فایل پاک میشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
naser دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://androidsara.co.cc

شما می توانید در ویندوز روی run کلیک کنید (یا از کلید ویندوز و R استفاده کنید ) و کلمه resmon را تایپ کنید سپس در لبه cpu بروید و در قسمت search handles فقط اسم و پسوند فایل را وارد کنید (مثلا text.txt ) بعد در قسمت پایین هر برنامه ی مربوط به این فایل را نشان می دهد و شما با end processes آن برنامه ها رو ببندید . حالا فایل قابل حذف و قابل انتقال است .
موفق باشید.

این چیزی که شما میگید مال ویندوز 7 هست.

saba یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام
میشه به من یاد بدین که بعد از این که عکس رو توی سایت picofile آپلود کردم چطوری به وبلاگ منتقل میشه ... ممنون می شم

وقتی شما فایل رو آپلود کردید روی فایل عکس دابل کلیک کنید یا توی همون پنجره آدرس عکس رو کپی کنید بعد توی قسمت ویرایشگر در صفحه ی یادداشت جدید روی آیکن وارد کردن آدرس عکس کلیک کنید و آدرس عکس رو وارد کنید.
هر جا مشکل داشتید پیام بدید موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد