آنتی ویروس ایرانی شید

گفتم امروز بیام و یه آنتی ویروس ایرانی رو بهتون معرفی کنم ، اولین آنتی ویروس ایرانی اسمش ایمن بود که چند سال پیش توسط شرکت مهران رایانه تولید شد. چند وقت پیش هم یه آنتی ویروس ایرانی به نام Maftoox AntiVirus v2.2.1 رو از سایت آسان دانلود ، که  البته رایگان هم هست رو دانلود کردم و برای اجراش نیاز به دات نت فرم ورک چهار داره . 

و اما آنتی ویروس شید: این آنتی ویروس رو یه ایرانی طراحی کرده ، به این صورت که موتور دو تا آنتی ویروس معروف avira و nod32 رو یکی کرده و این آنتی ویروس رو ساخته، سرعت این آنتی ویروس در اسکن خیلی بالاست ، من کامپیوترم رو با این همه اطلاعاتی که داشت طی 3 دقیقه و چند ثانیه اسکن کرد. هر وقت هم که به اینترنت وصل میشم سریع آپدیت میشه. شما می تونید این آنتی ویروس رو از سایتش دانلود بکنید و تا 30 روز می تونید به طور رایگان ازش استفاده کنید ولی برای استفاده در یک سال باید 6500 و برای دو سال 10500 تومن پرداخت کنید ، تا به شما یک نام کاربری و رمز عبور داده بشه . این را هم بگم که شما از این نام کاربری و رمز عبور فقط می تونی روی سیستم خودت استفاده کنی. به نظرم که ارزشش رو داره این آنتی ویروس رو بخری ، چون آنتی ویروس های خارجی رو هر به چند روزی باید یه key جدید یا نام کاربری و پسورد جدید براش پیدا کنی. ولی این رو حداقل تا یکسال خیالت راحته .

وقتی که خواستید نام کاربری و رمز عبورتون رو که خریدید رو ثبت کنید این نام کاربری رو هم به عنوان معرّف وارد کنید.  AV11A13960

دانلود آنتی ویروس شید

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام داداش
دلم واست تنگ شده بود
خوبی؟
یه اطلاعات مختصری در مورد فیس بوک میخواستم
ممنون

فیس بوک یه سایت اجتماعی هست . یه سایتی مثل سایت کلوب ایرانی و فرندفا ، سایت های اجتماعی ، سایت هایی هستن که امکان برقراری ارتباط رو بین کاربران عضو سایت میدن ، وقتی میای توی قسمت ارسال مطلب و چیری رو ارسال می کنی تمام کاربران سایت می تونن مطلبت رو ببنن ، مثلا ً کار هایی رو که در روز انجام می دی رو می نویسی. به صورت چند خط محدود.
بهش مینی بلاگ هم می گن ، بعضی از سرویس هاش هم امکان ارسال اس ام اس رو روی سایت میده. اینم بگم که فیس بوک توی ایران ف .لتر شده.

مهرداد چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام
ممنون مهندس
توضیحاتت خوب بود اما با اون جمله ی آخر که گفتید پس چطور خیلی ها داخل ایران از فیس بوک استفاده میکنن؟!
یه سوال دیگه هم دارم و اونم اینکه این سرویس فیس بوک توی کدوم کشوره؟مربوط به مایکروسافت میشه؟

اگه بخوای وارد سایتی بشی که فی - لتر شده می تونی از فی - لتر شکن یا vpn که آی پی شما رو تغییر میده استفاده کنی ، اگه آی پی شما تغییر کنه ، شما با هویت یه نفر توی یه کشور دیگه تشخیص داده میشی. راستش من نمی دونم فیس بوک مال چه کشوریه ، ولی اینو میدونم که نسخه ی فارسی هم داره . خیلی از شرکت ها مثل گوگل و مایکروسافت هم قصد دارن این سایت رو بخرن چون بازدید خیلی بالایی داره و می تونن باهاش کلی درآمد کنن.

محمد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.stonit.blogfa.com

سلام

ممنون از پست خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد