چت و ایمیل در مبایل بدون نرم افزار

من خودم یه گوشی دارم که نمی تونستم باهاش ایمیل هام رو دریافت کنم چون قسمت چک کردن و ارسال ایمیل نداره برای همین از خدمات پستچی ایرانسل استفاده کردم شما راحت می تونید در سایت ایرانسل ثبت نام کنید و بعد اینجا کلیک کنید و به قسمت خدمات پستچی ایرانسل برید و  راهنمای فعال سازی رو مطالعه کنید تا این خدمات رو فعال کنید. بعد از انتخاب نوع گوشی حتی می تونید ایمیل رو به صورت پیامک دریافت کنید ، این سرویس یه آدرس ایمیل به شما اختصاص میده و حتی به شما این اجازه رو میده که ایمیلوت رو هم اضافه کنید تا اگه کسی برای ایمیل یاهو یا جیمیلتون ایمیلی ارسال کرد به صورت sms یا اگه فایل باشه به صورت  mms براتون ارسال بشه ، خود جیمیل گوگل هم آدرسی رو برای چک کردن جیمیل داره ولی نمی دونم چرا توی گوشی من مشکل داشت شما می تونید به این آدرس برید و امتحان کنید.

http://www.m.gmail.com/

گوشی من از بدشانسی قابلیت پشتیبانی از جاوا رو نداره ،‌ برای همین نتونستم یه نرم افزار برای چت کردن در یاهو روی گوشیم نصب کنم ، برای همین از این آدرس استفاده کردم. که سرعت خوبی هم داره.

http://m.yahoo.com/messenger

وقتی آی دی و پسوردت رو نوشتی و وارد شدی برای اینکه ایمیلت رو چک کنی می تونی روی لینک home در همون صفحه کلیک کنی. و برای چت کردن هم که میشه توی همون صفحه چت کرد. و دیگه نیازی به نرم افزار خاصی برای چت کردن و چک کردن ایمیل نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://inte.blogfa.com

سلام دوست عزیز مطلب جدیدتو خوندم خیلی خوب بود استفاده کردم راستی سال نو رو بهت تبریک میگم به منم سر بزن منظرت هستم .

مهرداد جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام مهندس
اول بگم که من تازه با وبلاگت آشنا شدم و الان بار سومه که دارم برات کامنت میذارم...
سوال قبلیمم مثل اینکه به دستتون نرسید
حالا در مورد گوشی یه سوال دارم،من یه k800 داشتم که یه دو ماهی میشه بی دلیل سوخت حالا که میخوام یه گوشی جدید بگیرم به نظر شما هم نوکیا از سونی اریکسون بهتره؟
در ضمن روی همه ی گوشی ها نمیشه برنامه نصب کرد؟ مثلا همینی که گفتین ایمیل در موبایل.
ممنون میشم یه کم توضیح بدید

من اطلاعات زیادی در مورد گوشی ندارم ولی شنیدم سونی اریکسون و نوکیا هر کدومشون یه سری خوبی هایی داره که دیگری به اندازه ی اون یکی نداره. بعضی از متخصصان میگن نوکیا بهتره برخی دیگه میگن سونی اریکسون .
در مورد جواب دوم هم بگم که بله یه سری گوشی ها هستن که جاوا روی اونها نصب نمیشه . و حتما در هنگام خرید گوشی باید به این نکته توجه کنید. شاید یه روزی خواستی توی گوشیت یه برنامه ی بانکی نصب کنی یا خیلی از برنامه های دیگه که به کارت میاد.
راستی من به جواب همه پاسخ میدم شاید جوابتون رو از طریق چت برای ایمیلون ارسال کردم ارسال نشده . چون یاهو بعضی وقت ها قاطی می کنه
ضمنا من مهندس نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد