مشکل با قسمت License کسپراسکای

احمد 

سلام  

نمی دونم چرا هر کاری می کنم نمی تونم در قسمت License کسپراسکای key جدید وارد کنم اصلا پنجره اش نمیاد که بخوام وارد کنم با اینکه اتصالم رو از اینترنت قطع کردم با این حال پنجره ای  که دکمه ی Brows در اونجا هست و key جدید را اونجا انتخاب می کنند نمیاد البته یه بار امد ولی به سختی ، خیلی طول میکشه تا بیاد وقتی هم نمیاد و می خوام کنسل کنم  سیستمم هنگ می کنه.  

ممنون میشم راهنماییم کنید.  

پاسخ در ادامه ی مطلب

پاسخ  

شما اول به مرورگر اکسپلورر برو و  در قسمت منوی Tools  گزینه ی Work Offline را تیکش رو بردار ، بعد برو در قسمت کنترل پنل و در قسمت Network Connections روی Local Area Connection کلیک راست کن و گزینه ی Disable رو انتخاب کن تا این قسمت غیر فعال بشه بعد برو key جدید رو وارد کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد