علامت تعجب روی آیکن کسپراسکای

فرشید قهرمانی 

سلام 

من قبلا روی سیستمم آنتی ویروس کسپراسکای 2010 نصب داشتم ، بعد اونو پاک کردم و نسخه ی 2011 رو نصب کردم  و key جدید هم بهش معرفی کردم ولی نمی دونم چرا روی آیکن  آنتی ویروسم در قسمت تاسک بار یه علامت تعجب قرار داره اینم بگم که آنتی ویروسم آپدیت میشه. 

 

جواب : اول حواستون باشه و چک کنید که به اشتباه آپدیت های نسخه ی قبلی این آنتی ویروس رو برای این نسخه ی 2011 استفاده نکنید حتی آپدیت های نسخه ی  فایروال و غیر فایروال هم با هم متفاوت هست. دوم اینکه شما اگه کرسر ماوس رو در قسمت تاسک بار روی آیکن آنتی ویروس قرار بدید با نوشته ی block بر خورد می کنید. که نباید با این نوشته برخورد بکنید. و دیگر آنکه وقتی به قسمت Update می روید با این گزینه برخورد می کنید:

databases status : obsolete 

که این یعنی منسوخ شده و شما باید یک key جدید به آنتی ویروس خود در قسمت لایسنس معرفی کنید. و بعد از ری استارت کردن باید بتوانید آنتی ویروس را آپدیت کنید و این علامت تعجب دیگر نباشد. مشکل کسپراسکای و همیشه به تاریخ به روز شدن آنتی ویروستان در قسمت update توجه کنید و هیچ وقت تاریخ سیستمتان را به عقب نبرید اینطوری ممکن است ویروس ها و تروجان های جدید در سیستم شما شناسایی نشوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام منم همین مشکلو دقیقن دارم نمیدونم چرا دوباره هم که بهش کی میدم درست نمیشه.کیهارو از سایت میهن و وطن دانلود که همراه آنتی ویروس بود گرفتم ولی قبول نمیکنه.

سلام
بگرد دنبال key جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد